Is ons consultancy bedrijf klaar voor kennismarketing?

U wilt het anders doen! U heeft een consultancy bedrijf of een bedrijf met een adviestak. Uw huidige marktbenaderingsmethodes leveren onvoldoende resultaat. U bent nieuwsgierig naar een alternatief? Dat kan! Ik bied u aan kennis te maken met kennismarketing zoals uitgelegd in de whitepaper: ‘Kenniseconomie vraagt om kennismarketing’ en hoe dat ook voor uw onderneming kan werken.

Inhoudsopgave
Wat is kennismarketing?
Een eerste gesprek, even kennismaken.
Het tweede gesprek, een duidelijke presentatie.
Wat levert deze presentatie mij op?
Hoeveel tijd moet ik reserveren en wat is er nodig?
Hoe maak ik kenbaar dat ik gebruik wil maken van dit aanbod?

Wat is kennismarketing?
De essentie van een kennismarketingstrategie is het tonen van thought leadership op voor uw doelgroep relevante business thema’s via alle relevante communicatiekanalen. Omdat klanten u al lang niet meer selecteren op uw diensten alleen, gaat het er bij een kennismarketingstrategie om dat uw bedrijf zich profileert als autoriteit op de business thema’s die u oplost voor uw (potentiële) klanten. U  deelt uw kennis structureel met de problem owners (buying persona) uit uw doelgroep.

  • U wordt gezien als autoriteit.
  • U versterkt uw reputatie.
  • U genereert gekwalificeerde leads.
  • U verkort uw sales cycle.