E-Book: Kenniseconomie vraagt om kennismarketing

Kenniseconomie (ook wel informatiemaatschappij) is een vrij abstract begrip uit de economie waarmee wordt bedoeld dat een significant deel van de economische groei in de samenleving voortkomt uit kennis. Het is voor adviesbureaus of bedrijven met een adviestak lastig om in hun communicatie met de klant onderscheidend te zijn t.o.v. hun concurrenten. Bekijk ook de video infographic met de gelijknamige titel: ‘Kenniseconomie vraagt om kennismarketing’. Voor de klant is het hierdoor niet altijd even eenvoudig een goede keuze te maken. Dit dwingt deze bedrijven op een andere manier aan marktbewerking te doen dan dat zij gewend zijn.

Met dit E-Book wil ik u met een aantal verzamelde whitepapers van mij bewust maken wat dit voor de marktbewerking- en communicatiestrategie van uw bedrijf kan betekenen.

Inhoudsopgave
Consultants worstelen vaak met het new business vraagstuk.
Consultants zouden veel meer aan kennisdeling moeten doen.
Moet moet u niet alleen vinden via internet maar men moet ook iets van u vinden!
Consultants en telefonische acquisitie, water en vuur?
Niet wat kost een lead, maar wat mag een lead kosten?